Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoak 58. artikuluan ezartzen du Gobernuari dagokiola goi mailako arte ikasketa guztien egitura eta oinarrizko edukia zehaztea. Eskumen horren ondorioz, maiatzaren 14ko 631/2010 Errege Dekretua argitaratu zen, musikako goi mailako graduko arte irakaskuntzen oinarrizko edukia arautzen duena.
Nafarroako Foru Eraentza Berrezarri eta Hobetzeari buruzko abuztuaren 10eko 13/1982 Lege Organikoaren 47. artikuluak eskumen osoa ematen dio Nafarroari irakaskuntza bere hedadura, maila, gradu, modalitate eta espezialitate guztietan arautu eta administratzeko, baina deusetan galarazi gabe Konstituzioak arlo horretan ezarritako manuak, horiek garatzen dituzten lege organikoak eta Estatuaren eskumenak, titulu akademiko eta profesionalak lortu, eman eta homologatzeko baldintzak arautzeari dagokionez, eta Estatuaren goi ikuskapena, ezarri dena betetzeari eta bermatzeari dagokionez.
Baldintza horren pean, eta maiatzaren 14ko 631/2010 Errege Dekretuan ezarritakoaren ondorioz, Hezkuntzako kontseilariaren uztailaren 1eko 110/2010 Foru agindua argitaratu zen, musikako goi mailako ikasketen plana ezarri zuena Nafarroako Foru Komunitatean, Europako Goi Mailako Hezkuntzaren Esparruaren barrenean.
Bestetik, ekainaren 14ko 427/2013 Errege Dekretuak musika eta dantzako goi mailako irakaskuntzei lotutako musika eta arte eszenikoko katedradunen kidegoaren irakaskuntzako espezialitateak ezartzen ditu.
Uztailaren 1eko 110/2010 Foru Agindua ekainaren 14ko 427/2013 Errege Dekretua baino lehen prestatu eta argitaratu zenez gero, Arte Ikasketetarako eta Musikaren Hiria Kudeatzeko Atala arduratu da orain arte irakasgai bakoitza dauden espezialitateei atxikitzeaz. Hala ere, aipatu 427/2013 Errege Dekretua argitaratu ondoren, gerta daiteke ikasketa planeko irakasgai batzuk haietarako irakasle egokienek ezin ematea. Horregatik proposatu da aldaketa partzial bat egitea Nafarroako Foru Komunitateko musikako goi mailako arte ikasketen planari buruzko I. eranskinaren zenbait ataletan, musika eta arte eszenikoko katedradunen kidegoaren espezialitate berriei egokitzeko, hezkuntzaren kalitatea inoiz ere gal ez dadin saiatuz. Aldaketa partzial hori ez da oztopo aipatu ikasketa plana inoiz berrikusi eta aldaketa sakonagorik egiteko.
Hizkuntzen eta Arte Ikasketen Zerbitzuko zuzendariak foru agindu hau, Hezkuntzako kontseilariaren uztailaren 1eko 110/2010 Foru Agindua aldatzea xede duena, onestearen aldeko txostena aurkeztu du. Foru agindu horretan musikako goi mailako ikasketen plana ezarri baitzen Nafarroako Foru Komunitatean Europako Goi Mailako Hezkuntzaren Esparruaren barrenean.
Horrenbestez, eta Nafarroako Gobernuari eta Lehendakariari buruzko abenduaren 3ko 14/2004 Foru Legearen 41.1.g artikuluak ematen didan erregelamendu-ahalmena erabiliz,
AGINDU DUT:
Artikulu bakarra. Hezkuntzako kontseilariaren uztailaren 1eko 110/2010 Foru Agindua aldatzea, hau da, musikako goi mailako ikasketen plana ezarri zuena Nafarroako Foru Komunitatean, Europako Goi Mailako Hezkuntzaren Esparruaren barrenean.
Bat.–I. eranskineko 2. atala aldatu da, eta testu hau izanen du:“2.–Espezialitatea: konposizioa.Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: konposizioa. |
ARLOAK ECTSak GUZTIRA |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
ECTSak GUZTIRA |
ASTEKO IRAKASTORDUAK |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
Oinarrizko prestakuntzako arloak |
Musikako hizkuntzak eta teknika |
Analisia |
4 |
4 |
4 |
12 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Harmonia |
4 |
4 |
8 |
2 |
2 |
Kontrapuntua |
4 |
4 |
8 |
2 |
2 |
Entzumeneko hezkuntza |
4 |
4 |
1 |
Kultura, pentsamendua eta historia |
Musikaren historia |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Artea eta kultura |
4 |
4 |
1,5 |
Organologia eta akustika |
4 |
4 |
1,5 |
Musikaren estetika eta filosofia |
2 |
2 |
1 |
Espezialitateko nahitaezko arloak |
Konposizioa eta instrumentazioa |
Konposizioa |
12 |
12 |
14 |
14 |
52 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Instrumentazioa eta orkestrazioa |
6 |
6 |
6 |
6 |
24 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Musika garaikidea |
6 |
6 |
6 |
18 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Partiturak laburtzea |
6 |
6 |
1,5 |
Talde musika |
Abesbatza |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
2 |
Instrumentu arloko prestakuntza osagarria |
Musika modernoa eta mundukoa |
4 |
4 |
2 |
Inprobisazioa edo Inprobisazioa eta akonpainamendua (1) |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Piano osagarria edo 2. instrumentua (2) |
2 |
2 |
2 |
6 |
1 |
1 |
1 |
Zuzendaritza teknika |
Zuzendaritza aplikatua |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Musika teknologia |
Musika teknologia |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1.5 |
1 |
1 |
1 |
Pedagogiako oinarriak |
Pedagogiako oinarriak |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako hezkuntzaren didaktika |
Musikaren eta espezialitateen didaktika. |
4 |
4 |
1,5 |
Ikerketarako metodoak eta iturriak |
Ikerketaren metodologia |
4 |
4 |
1 |
Kudeaketa ekonomikoa eta legeria |
Musika kudeaketa |
4 |
4 |
1,5 |
Aukerakoak |
Aukerakoak (kurtso bakoitzeko 2) |
6 |
6 |
12 |
2 |
2 |
Ikasketen bukaerako lana |
Ikasketen bukaerako lana |
12 |
12 |
1 |
GUZTIRA |
60 |
60 |
60 |
60 |
240 |
22,0 |
21,0 |
17,0 |
14,5 |
(1) Instrumentu nagusia polifonikoa bada: inprobisazioa eta akonpainamendua.(2) Instrumentu nagusia polifonikoa bada, bigarrena melodikoa izanen da. |
Bi.–I. eranskineko 3. atala aldatu da, eta testu hau izanen du:“3.–Espezialitatea: interpretazioa.Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: interpretazioa. Ibilbidea: akordeoia. |
ECTSak GUZTIRA ARLOAK |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
ECTSak GUZTIRA |
ASTEKO IRAKASTORDUAK |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
Oinarrizko prestakuntzako arloak |
Musikako hizkuntzak eta teknika |
Analisia |
4 |
4 |
4 |
12 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Musikaren teoria eta hizkuntzak |
4 |
4 |
1,5 |
Konposizio aplikatua |
4 |
4 |
1,5 |
Entzumeneko hezkuntza |
4 |
4 |
1 |
Kultura, pentsamendua eta historia |
Musikaren historia |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Artea eta kultura |
4 |
4 |
1,5 |
Organologia eta akustika |
4 |
4 |
1,5 |
Musikaren estetika eta filosofia |
2 |
2 |
1 |
Espezialitateko nahitaezko arloak |
Instrumentua/ahotsa |
Instrumentu nagusia |
24 |
24 |
24 |
24 |
96 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Talde musika |
Ganbera musika |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
Taldea |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Instrumentu arloko prestakuntza osagarria |
Errepertorioa |
4 |
6 |
10 |
1 |
1 |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Piano osagarria |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
Gorputz hezkuntza |
2 |
2 |
1 |
Pedagogiako oinarriak |
Pedagogiako oinarriak |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako hezkuntzaren didaktika |
Musikaren eta espezialitateen didaktika |
4 |
4 |
1,5 |
Musika teknologia |
Musika teknologia |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako dokumentuen notazioa, transkripzioa eta interpretazioa |
Transkripzioa |
4 |
6 |
10 |
1,5 |
1.5 |
Ikerketarako metodoak eta iturriak |
Ikerketaren metodologia |
4 |
4 |
1 |
Kudeaketa ekonomikoa eta legeria |
Musika kudeaketa |
4 |
4 |
1,5 |
Aukerakoak |
Aukerakoak (kurtso bakoitzeko 2) |
6 |
6 |
12 |
2,0 |
2,0 |
Ikasketen bukaerako lana |
Ikasketen bukaerako lana |
12 |
12 |
1 |
GUZTIRA |
60 |
60 |
60 |
60 |
240 |
14,0 |
14,0 |
13,0 |
10,5 |
Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: interpretazioa. Ibilbidea: harpa. |
ECTSak GUZTIRA ARLOAK |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
ECTSak GUZTIRA |
ASTEKO IRAKASTORDUAK |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
Oinarrizko prestakuntzako arloak |
Musikako hizkuntzak eta teknika |
Analisia |
4 |
4 |
4 |
12 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Musikaren teoria eta hizkuntzak |
4 |
4 |
1,5 |
Konposizio aplikatua |
4 |
4 |
1,5 |
Entzumeneko hezkuntza |
4 |
4 |
1 |
Kultura, pentsamendua eta historia |
Musikaren historia |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Artea eta kultura |
4 |
4 |
1,5 |
Organologia eta akustika |
4 |
4 |
1,5 |
Musikaren estetika eta filosofia |
2 |
2 |
1 |
Espezialitateko nahitaezko arloak |
Instrumentua/ahotsa |
Instrumentu nagusia |
24 |
24 |
22 |
24 |
94 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Talde musika |
Ganbera musika |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
Taldea |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Orkestra |
6 |
6 |
12 |
3 |
3 |
Instrumentu arloko prestakuntza osagarria |
Errepertorioa |
4 |
6 |
10 |
1 |
1 |
Inprobisazioa |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Piano osagarria |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
Gorputz hezkuntza |
2 |
2 |
1 |
Pedagogiako oinarriak |
Pedagogiako oinarriak |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako hezkuntzaren didaktika |
Musikaren eta espezialitateen didaktika |
4 |
4 |
1,5 |
Musika teknologia |
Musika teknologia |
4 |
4 |
1,5 |
Ikerketarako metodoak eta iturriak |
Ikerketaren metodologia |
4 |
4 |
1 |
Kudeaketa ekonomikoa eta legeria |
Musika kudeaketa |
4 |
4 |
1,5 |
Aukerakoak |
Aukerakoak (kurtso bakoitzeko 2) |
6 |
6 |
12 |
2,0 |
2,0 |
Ikasketen bukaerako lana |
Ikasketen bukaerako lana |
12 |
12 |
1 |
GUZTIRA |
60 |
60 |
60 |
60 |
240 |
14,0 |
14,0 |
14,5 |
12,0 |
Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: interpretazioa. Ibilbidea: kantua. |
ECTSak GUZTIRA ARLOAK |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
ECTSak GUZTIRA |
ASTEKO IRAKASTORDUAK |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
Oinarrizko prestakuntzako arloak |
Musikako hizkuntzak eta teknika |
Analisia |
4 |
4 |
4 |
12 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Musikaren teoria eta hizkuntzak |
4 |
4 |
1,5 |
Konposizio aplikatua |
4 |
4 |
1,5 |
Entzumeneko hezkuntza |
4 |
4 |
1 |
Kultura, pentsamendua eta historia |
Musikaren historia |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Artea eta kultura |
4 |
4 |
1,5 |
Musikaren estetika eta filosofia |
2 |
2 |
1 |
Espezialitateko nahitaezko arloak |
Instrumentua/ahotsa |
Instrumentu nagusia (kantua) |
18 |
18 |
20 |
22 |
78 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Talde musika |
Ganbera musika |
4 |
4 |
4 |
12 |
1 |
1 |
1,5 |
Kontzertazioa |
4 |
4 |
1,5 |
Instrumentu arloko prestakuntza osagarria |
Errepertorioa |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Eszena teknikak |
6 |
4 |
4 |
14 |
1,5 |
1 |
1 |
Opera lantegia |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Piano osagarria |
2 |
2 |
2 |
6 |
1 |
1 |
1 |
Kantuari aplikatutako hizkuntzak. |
Kantuari aplikatutako hizkuntzak: alemana |
6 |
6 |
2 |
Kantuari aplikatutako hizkuntzak: frantsesa |
6 |
6 |
2 |
Kantuari aplikatutako hizkuntzak: italiera |
4 |
4 |
1 |
Kantuari aplikatutako hizkuntzak: ingelesa |
4 |
4 |
1 |
Pedagogiako oinarriak |
Pedagogiako oinarriak |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako hezkuntzaren didaktika |
Musikaren eta espezialitateen didaktika |
4 |
4 |
1,5 |
Musika teknologia |
Musika teknologia |
4 |
4 |
1,5 |
Ikerketarako metodoak eta iturriak |
Ikerketaren metodologia |
4 |
4 |
1 |
Kudeaketa ekonomikoa eta legeria |
Musika kudeaketa |
4 |
4 |
1,5 |
Aukerakoak |
Aukerakoak (kurtso bakoitzeko 2) |
6 |
6 |
12 |
2 |
2 |
Ikasketen bukaerako lana |
Ikasketen bukaerako lana |
12 |
12 |
1 |
GUZTIRA |
60 |
60 |
60 |
60 |
240 |
15,0 |
15,5 |
14,0 |
11,0 |
Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: interpretazioa. Ibilbidea: klabea. |
ECTSak GUZTIRA ARLOAK |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
ECTSak GUZTIRA |
ASTEKO IRAKASTORDUAK |
1. |
2. |
3. |
4. |
1. |
2. |
3. |
4. |
Oinarrizko prestakuntzako arloak |
Musikako hizkuntzak eta teknika |
Analisia |
4 |
4 |
4 |
12 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Musikaren teoria eta hizkuntzak |
4 |
4 |
1,5 |
Konposizio aplikatua |
4 |
4 |
1,5 |
Kontrapuntua |
4 |
4 |
2 |
Entzumeneko hezkuntza |
4 |
4 |
1 |
Kultura, pentsamendua eta historia |
Musikaren historia |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
Artea eta kultura |
4 |
4 |
1,5 |
Musikaren estetika eta filosofia |
2 |
2 |
1 |
Espezialitateko nahitaezko arloak |
Instrumentua/ahotsa |
Instrumentu nagusia |
20 |
20 |
20 |
20 |
80 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Talde musika |
Ganbera musika |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
Taldea |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Instrumentu arloko prestakuntza osagarria |
Jarraitua |
4 |
4 |
4 |
4 |
16 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Errepertorioa |
4 |
4 |
8 |
1 |
1 |
Inprobisazioa eta akonpainamendua |
4 |
4 |
8 |
1,5 |
1,5 |
2. instrumentua |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
Gorputz hezkuntza |
2 |
2 |
1 |
Pedagogiako oinarriak |
Pedagogiako oinarriak |
4 |
4 |
1,5 |
Musikako hezkuntzaren didaktika |
Musikaren eta espezialitateen didaktika |
4 |
4 |
1,5 |
Musika teknologia |
Musika teknologia |
4 |
4 |
1,5 |
Ikerketarako metodoak eta iturriak |
Errenazimenduko eta Barrokoko iturri historikoak |
6 |
6 |
12 |
1,5 |
1,5 |
Ikerketaren metodologia |
4 |
4 |
1 |
Kudeaketa ekonomikoa eta legeria |
Musika kudeaketa |
4 |
4 |
1,5 |
Aukerakoak |
Aukerakoak (kurtso bakoitzeko 2) |
6 |
6 |
12 |
2 |
2 |
Ikasketen bukaerako lana |
Ikasketen bukaerako lana |
12 |
12 |
1 |
GUZTIRA |
60 |
60 |
60 |
60 |
240 |
15,0 |
15,0 |
14,5 |
11,5 |
Musikako goi mailako titulua. Espezialitatea: interpretazioa. Ibilbidea: moko-txirula. |
ECTSak GUZTIRA ARLOAK |
IRAKASGAIAK |
ECTS KREDITUAK |
...