Decret de creació de l'Oficina de Supervisió i Avaluació de la Contractació Pública al Departament de la Presidència i de Reestructuració de la Secretaria General i la Direcció General del Patrimoni de la Generalitat de Catalunya del Departament d'Economia i Coneixement (Decret 203/2011, de 18 de gener)

Publicado enDOGC
Ámbito TerritorialNormativa de Cataluña
RangoDecreto

Per tal de desenvolupar i incrementar el principi de transparència en la contractació pública de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic i per tal d'adequar la distribució de les competències en matèria de contractació pública entre el Departament de la Presidència i el Departament d'Economia i Coneixement, fins ara concentrades en una mateixa unitat directiva, és convenient atribuir clarament el conjunt de funcions i estructura relacionades amb la gestió i desenvolupament de determinades actuacions en matèria de contractació administrativa a unitats directives del Departament d'Economia i Coneixement.

Aquesta actuació comporta correlativament la supressió de la Direcció General de Contractació Pública i la creació d'una nova unitat directiva sota la dependència de la Secretaria del Govern, per tal d'assumir el desenvolupament de les competències atribuïdes al Departament de la Presidència en matèria de contractació pública pel Decret 200/2010, de 27 de desembre.

Per tot això, de conformitat amb l'article 23 de la Llei 13/2008, del 5 de novembre, de la presidència de la Generalitat i del Govern, i la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i d'acord amb el Govern;

A proposta conjunta dels titulars dels departaments de la Presidència i d'Economia i Coneixement, i d'acord amb el Govern,

Decreto:

ARTICLE 1 Oficina de Supervisió i Avaluació de la Contractació Pública

1.1 Es crea, sota la dependència de la Secretaria del Govern, l'Oficina de Supervisió i Avaluació de la Contractació Pública, amb rang orgànic de direcció general.

1.2 L'Oficina de Supervisió i Avaluació de la Contractació Pública té les funcions següents:

  1. Vetllar per l'aplicació del principi de transparència administrativa en la contractació pública a l'Administració de la Generalitat i al seu sector públic i proposar totes aquelles mesures tendents a la seva millora i efectivitat.

  2. Establir directrius i unificar criteris d'actuació en matèria de contractació pública de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic.

  3. Fer el seguiment de la posada en marxa i execució de les disposicions aprovades i dels acords adoptats en matèria de contractació pública pels òrgans competents i avaluar-ne l'aplicació.

  4. Proposar els canvis a introduir en l'àmbit de la contractació pública per a la millora dels aspectes administratius, tècnics i econòmics que consideri adients.

  5. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR