19/2012 FORU DEKRETUA, apirilaren 25ekoa, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duen abuztuaren 24ko 133/2011 Foru Dekretua eta Hezkuntza Departamentuko Hezkuntzako Ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretua aldatzen dituena.

SecciónI. Nafarroako Foru Komunitatea

Abuztuaren 24ko 132/2011 Foru Dekretuaren bitartez, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezarri zen; atalak bitarteko organo guztiak biltzen ditu, bakoitzaren atxikipen eta eginkizunekin batera.

Foru dekretu honen xedeak dira, alde batetik, Unibertsitateen eta Etengabeko Prestakuntzaren Zerbitzuko atal bat deuseztatzea, haren eginkizunak berratxikitzea eta Azterlan eta Proiektuen Atala sortzea, eta, beste aldetik, Ebaluazio Atala berratxikitzea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuari.

Horrenbestez, Hezkuntzako kontseilariak proposaturik eta Nafarroako Gobernuak 2012ko apirilaren 25ean egindako bilkuran hartutako erabakiarekin bat,

DEKRETATU DUT:

Lehenengo artikulua.-Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duen abuztuaren 24ko 132/2011 Foru Dekretua aldatzea.

  1. 9. artikulua aldatu da eta honela idatzita agertuko da:

    9. artikulua. Hezkuntzaren, Lanbide Heziketaren eta Unibertsitateen Zuzendaritza Nagusiaren egitura.

    Hezkuntzaren, Lanbide Heziketaren eta Unibertsitateen Zuzendaritza Nagusiak zerbitzu hauek izanen ditu:

    a) Hezkuntza Antolamenduaren eta Berrikuntzaren Zerbitzua.

    b) Aukera Berdintasunaren, Hezkuntzako Parte-hartzearen eta Irakasleentzako Arretaren Zerbitzua.

    c) Hizkuntzen eta Arte Ikasketen Zerbitzua.

    d) Unibertsitateen Zerbitzua.

    e) Lanbide Heziketaren Zerbitzua.

    f) Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.

    Eta zuzendaritza nagusiaren menpe zuzenean, Azterlan eta Proiektuen Atala eta 0-3 urteko Haurren eta Landa Eskolen Atala. Atal horretako burutza prestasun osoz eta erabateko dedikazioz beteko da.

  2. 10. artikulua aldatu da eta honela idatzita agertuko da:

    10. artikulua. Hezkuntza Antolamenduaren eta Berrikuntzaren Zerbitzuaren eginkizunak.

    Hezkuntza Antolamenduaren eta Berrikuntzaren Zerbitzuak, bere kudeaketa esparruko gaietan, foru dekretu honetan ezarritako eginkizunak izanen ditu eta, berariaz, honako hauek:

    -Indarra duen hezkuntza sistemak araudiaren aldetik behar duen garapena aztertu eta proposatzea.

    -Ikasketen eta antolaketaren arloetako araudia prestatu eta proposatzea.

    -Estatuko zein autonomia erkidegoetako hezkuntza administrazioek onesten duten araudia erregistratu, katalogatu eta artxibatzea.

    -Titulu akademikoak emateko eta ikasketak baliozkotzeko proposamenak tramitatu eta ebaztea.

    -Ikasketa ziurtagiriak ematea eta tituluak homologatzeko eta ikasketak baliozkotzeko espedienteak tramitatzea eta, hala behar denean, ebaztea.

    -Ikasketen eta Espezialitateen Erregistroaz eta Diplomen eta Tituluen Erregistroaz arduratzea.

    -Eskola irakaskuntzen maila, etapa eta modalitate guztietako curriculum edukiak prestatu eta eguneratzea.

    -Testuliburuak eta curriculumeko gainerako materialak aztertzea.

    -Berrikuntza programak eta hezkuntzako esperimentazio proiektuak proposatu, onetsi, gauzatu eta ebaluatzea.

    -Baliabide didaktikoen zabalkundea egin eta, hala behar denean, horiek prestatzea.

    -Hezkuntza ingurunean teknologia berrien erabilera sustatu eta bultzatzeko ekintzak egitea.

    -Informazioaren eta komunikazioaren teknologietako materialak erosterakoan aholku ematea, eta Hezkuntza Baliabideen Zuzendaritza Nagusiarekin lankidetzan aritzea ikastetxeentzat ekipamendu informatikoa eta ikus-entzunezkoa, komunikazio sistemak eta informazio-teknologiak erosteko planak eta irizpideak finkatzeko orduan.

    -Behar diren jarduketak egitea ikastetxeek...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR