Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions i l'anunci de licitació referent al contracte de serveis consistent amb l'assegurança de la responsabilitat patrimonial del Ajuntament i els seus organismes autònoms.

SecciónPrimera. Contractació Pública
EmisorAJUNTAMENT D'INCA
Rango de LeyResolució

De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultanieja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.

Inca,8 de maig de 2013

El batle-president

Rafel Torres Gómez

Resolució de l'Ajuntament d'Inca per la qual s'anuncia licitació per a l’adjudicació del contracte de serveis consistent amb l'assegurança de la responsabilitat patrimonial del Ajuntament i els seus organismes autònoms.

  1. - Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.

    Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament.

  2. - Objecte del contracte:

    1. Descripció de l'objecte: assegurança de la responsabilitat patrimonial del Ajuntament i els seus organismes autònoms.

    2. Lloc d’execució: municipi d’Inca.

    3. Termini d’execució: dos (2) anys amb possibilitat de pròrroga a criteri de l’ajuntament per dos anys més.

  3. - Tramitació i procediment:

    1. Tramitació: ordinària.

    2. Procediment: obert.

  4. - Pressupost base de licitació: 21.500 euros anuals fins a un màxim de 86.000 euros pels 4 anys, imposts inclosos.

  5. - Garantia provisional de 1.720 - euros.

  6. - Obtenció de documentació i informació:

    1. Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.

    2. Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.

    3. Localitat i codi postal: Inca, 07300.

    4. Telèfon: (871) 914000.

    5. Telefax: 971 880819.

    6. Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).

    7. Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.

  7. - Requisits específics del contractista: els descrits en els plecs de condiciones

  8. - Presentació de les ofertes:

    1. Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.

    2. Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.

    3. Lloc de presentació: Registre General del Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.

    4. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR