Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa en relació amb la concessió d'ajudes econòmiques per a les persones autònomes, microempreses i petites empreses de l’àmbit cultural a l’illa d’Eivissa, per pal·liar els efectes de la declaració de l’estat d’alarma provocat per la Covid-19

SecciónIII. Altres disposicions i actes administratius
Rango de LeyAcord

De conformitat amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es fa públic l'acord de Consell Executiu de data 12 de febrer de 2021, següent, dictada d'acord amb els articles 88 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i 25 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i amb la base 12.6 de la convocatòria d'ajudes, tot respectant la normativa vigent de protecció de dades personals:

...a la reunió ordinària de data 12 de febrer de 2021 del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, han acordat aprovar per unanimitat dels seus membres (8), la següent proposta:

(...)

15. Proposta de la consellera executiva del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni, al Consell Executiu en relació amb la concessió d'ajudes econòmiques per a les persones autònomes, microempreses i petites empreses de l'àmbit cultural a l'illa d'Eivissa, per pal·liar els efectes de la declaració de l'estat d'alarma provocat per la Covid-19

En data 7-08-2020 el Consell Executiu va aprovar la convocatòria de les ajudes econòmiques per a les persones autònomes, microempreses i petites empreses de l'àmbit cultural a l'illa d'Eivissa, per pal·liar els efectes de la declaració de l'estat d'alarma provocat per la Covid-19, les seues bases reguladores i el seu extracte. Igualment va delegar en la consellera del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni la competència per resoldre la concessió de les ajudes, la revocació, si fos el cas, i el reconeixement de l'obligació del pagament.

En data 15 d'agost de 2020 es publicaren, al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) número 141, les bases reguladores. Així mateix, al BOIB núm. 144, de 20 d'agost de 2020, es va publicar l'extracte. Així i d'acord amb la base setena de les ajudes, el termini per presentar sol·licituds es va iniciar el dia 21 d'agost i finalitzà el dia 31 d'octubre de 2020.

En data 13-11-2020 es va publicar la primera proposta de resolució provisional i es va obrir un termini de 10 dies per presentar-hi al·legacions, termini que va acabar el dia 27-11-2020, sense que es presentara cap al·legació, segons l'informe de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre de data 2-12-2020.

En data 04-12-2020 es va publicar la segona proposta de resolució provisional i es va obrir un termini de 10 dies per presentar-hi al·legacions, termini que va acabar el dia 22-12-2020.

Amb data 28-12-2020 l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre ha informat que s'hi ha presentat una al·legació, que s'ha tengut en compte a l'hora de proposar aquesta resolució definitiva. En data 28-01-2021 es va publicar la tercera proposta de resolució provisional i es va obrir un termini de 10 dies per presentar-hi al·legacions, termini que acabaria el dia 11-02-2021.

Aquest termini no s'arriba a complir, ja que en data 28-01-2021 i RE núm...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR