168/2016 EBAZPENA, maiatzaren 16koa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, ingeleseko eta frantseseko atal elebidunen programen deialdia egiten duena, sare itunduko ikastetxe gehiago sar daitezen, eta programa horiek 2016-2017 ikasturtean emateko oinarriak ezartzen dituena.

SecciónI. Nafarroako Foru Komunitatea

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako curriculumari buruzko indarreko arauek (abenduaren 26ko 1105/2014 Errege Dekretua eta martxoaren 19ko 25/2007 Foru Dekretua) ezartzen dute curriculumeko hizkuntza guztien ikaskuntzari modu integratu eta koordinatuan ekin behar zaiola, ikaskuntza prozesua optimizatzeko. Halaber, adierazten du baimena eman daitekeela curriculumeko arlo batzuk atzerriko hizkuntzetan irakasteko, baina curriculumeko oinarrizko alderdietan aldaketarik sartu gabe.

Europan eleaniztasuna eta mugikortasuna sustatzeko politikaren esparruan, Hezkuntza Departamentuak atal elebidunen programen deialdia egin ohi du, programa ezartzea eskatzen duten sare itunduko ikastetxeetan atzerriko hizkuntzen ikaskuntza bultzatzeko eta hobetzeko xedearekin, betiere ikastetxe horiek ezarritako baldintzak betetzen badituzte.

Hezkuntza Departamentuak atzerriko hizkuntzetan ikasteko dituen programek indarra duen curriculuma garatzen dute, bi hizkuntzaren edo gehiagoren irakaskuntza koordinatuz. Horrek eskatzen du hezkuntza programak metodologia berrietara egokitzea eta horretan ari diren irakasle guztiak koordinatzea.

Hizkuntzen eta Arte Ikasketen Zerbitzuko zuzendariak txosten bat aurkeztu du, non proposatzen baitu ingeleseko, frantseseko eta alemaneko atal elebidunen programetarako deialdia egitea, sare itunduko ikastetxe gehiago sar daitezen, eta oinarriak ezartzea 2016-2017 ikasturtean programa horiek emateko.

Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezarri zuen abuztuaren 28ko 136/2015 Foru Dekretuaren bigarren xedapen gehigarriko bigarren puntuak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz,

EBATZI DUT:

  1. Atal elebidunen programetarako deialdia egitea, sare itunduko ikastetxe gehiago sar daitezen, ebazpen honen 1. eranskinean ezarritako prozedurarekin bat.

  2. Atal elebidunen programak sare itunduko Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan emateko oinarriak onestea, ebazpen honen 2. eranskinean datozenak.

  3. Ebazpen hau eta eranskinak Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratzea.

  4. Ebazpen hau eta eranskinak Hizkuntzen eta Arte Ikasketen Zerbitzura, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzura, Ingelesaren eta Atzerriko Beste Hizkuntza Batzuen Atalera eta Argibide eta Agiri Bulegora igortzea, behar diren ondorioak izan ditzaten.

    Iruñean, 2016ko maiatzaren 16an.–Hezkuntzako zuzendari nagusia, Estebe Petrizan Iriarte.

  5. ERANSKINA

    Deialdia, Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuaren sare itunduko Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan ingeleseko, frantseseko eta alemaneko atal elebidunen programa ematea baimentzeko

    Lehenbiziko oinarria.–Xedeko ikastetxeak eta baldintzak.

  6. Bigarren Hezkuntza ematen duten Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuaren sare itunduko ikastetxe guztiek eskatzen ahalko dute atal elebidunen programa emateko baimena, deialdian parte hartuz gero eta haren baldintzak betetzen badituzte.

  7. Atal elebidunen programa eman nahi duten ikastetxeek baldintza hauek bete beharko dituzte:

    2.1. Bere irakasgaia dagokion atzerriko hizkuntzan emateko behar den hizkuntza ziurtagiria –eranskin honetako bigarren oinarrian ezartzen dena– duen hizkuntzaz bestelako arlo bateko irakasle bat, gutxienez ere, izatea plantillan.

    2.2. Atal elebidunerako proiektu bat egitea (4. eranskina), atal hori irakasteko aurreikusita duen programazioa jasoko duena. Arlo hauek garatuko dira, ebazpen honen 2. eranskinean jasotzen diren oinarrietan ezarritakoa kontuan hartuta:

    2.2.1. Atal elebiduna ezartzeko lehenbiziko ikasturtea (2016-2017):

    –Zer irakasgai emanen den/diren dagokion atzerriko hizkuntzan, eta zer neurritan, lehenbiziko ikasturtean.

    –Atzerriko hizkuntzako berariazko edukien proposamena, hizkuntza horretan emanen diren irakasgaiekin loturik.

    –Atal elebidunean irakatsiko duten irakasleen zerrenda, eta atzerriko hizkuntza ez beste irakasgaietako irakasleen hizkuntza-ziurtagiriak.

    –Atalaren antolaketaren datuak: aurreikusten den ikasle kopurua, ikasleak taldekatzeko modua, ordutegia eta irakasleen koordinazio bileretarako aurreikusitako egutegia.

    –Programa emanen duten irakasleentzako prestakuntza beharrak, hizkuntzaren eta metodologiaren aldetik.

    ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR