Resolució de la delegada del Govern a la comunitat autònoma de les Illes Balears per la qual es deleguen determinades competències

SecciónIII. Altres disposicions i actes administratius
EmisorDELEGACIÓ DEL GOVERN A LES ILLES BALEARS
Rango de LeyResolució

De conformitat amb els principis que contenen l’article 103 de la Constitució espanyola i l’article 3 de la Llei 6/1997, de 14 d’abril, d’organització i funcionament de l’Administració General de l’Estat, en especial els d’eficàcia, eficiència i agilitat, és convenient delegar determinades competències de la Delegació del Govern a les Illes Balears.

D’acord amb això, es va adoptar la Resolució de la delegada del Govern a la comunitat autònoma de les Illes Balears de 23 de maig de 1997 (BOCAIB de 3 de juny) per la qual es delegaven determinades competències en altres òrgans de l’Administració de l’Estat.

No obstant això, les modificacions posteriors efectuades en l’organització, l’estructura i les competències dels diferents departaments ministerials, i també en les competències pròpies de la Delegació del Govern, unides a la necessitat de continuar amb la millora en l’eficàcia de la gestió, fan necessari adaptar aquesta delegació de competències.

Per tot això, aquesta Resolució, que es dicta amb l’autorització prèvia del secretari d’estat d’Administracions Públiques del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques, a l’empara de l’article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i de la disposició addicional tretzena de la Llei6/1997, de 14 d’abril, d’organització i funcionament de l’Administració General de l’Estat, té per objecte la delegació de competències del titular de la Delegació del Govern a les Illes Balears.

En virtut d’això, dispòs:

Primer.

En matèria de recursos humans

  1. Es deleguen en els titulars de les direccions insulars de l’Administració General de l’Estat a Menorca i Eivissa-Formentera, en relació amb el personal destinat en els àmbits territorials respectius, les competències següents:

    1. De conformitat amb l’article 11 del Reial decret 2169/1984, de 28 de novembre, d’atribució de competències en matèria de personal, en desplegament de la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública, les competències següents:

  2. L’adscripció provisional, en comissió de serveis, a llocs de treball per un temps inferior a sis mesos i que no suposin canvi de ministeri o localitat.

  3. Donar possessió i cessament als funcionaris en els llocs de treball als quals siguin destinats.

  4. Declarar les jubilacions forçoses i per incapacitat física.

  5. La proposta i l’informe sobre autorització o reconeixement de compatibilitats, en els termes que preveuen els articles 9 i 14 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

  6. La concessió de permisos o llicències.

  7. El reconeixement de triennis.

  8. La concessió d’excedències voluntàries quan no sigui per interès particular.

  9. Atribuir l’acompliment provisional de llocs de treball als funcionaris cessats en llocs de lliure designació i als remoguts dels obtinguts en concurs, o el lloc de treball dels quals hagi estat suprimit, d’acord amb les previsions que estableix l’article 72 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament general d’ingrés del personal al servei de l’Administració General de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat.

    1. L’adscripció, per necessitats del servei, de funcionaris que ocupin amb caràcter definitiu llocs no singularitzats a altres de la mateixa naturalesa, nivell de complement de destinació i complement específic, sempre que per a la provisió dels llocs esmentats estigui previst el mateix procediment i sense que això suposi canvi de municipi, en els termes que preveu l’article 59 del Reial decret 364/1995, esmentat abans.

    2. Acords de comissió de serveis de caràcter voluntari quan un lloc de treball quedi vacant, en cas de necessitat urgent i inajornable, amb funcionaris que compleixin els requisits establerts per al seu acompliment i en els termes que estableix l’article 64 de l’esmentat Reial decret364/1995.

    3. Concessió, a sol·licitud del funcionari, de reducció de la seva jornada de treball en les circumstàncies que assenyala l’article 30.4 de la Llei30/1984, de 2 d’agost, de conformitat amb el que estableix el Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat.

    4. Concessió del permís a funcionaris públics i la resta de personal al servei de l’Administració de l’Estat i els seus organismes autònoms, incloent-hi la Seguretat Social, que es presentin com a candidats als diferents processos electorals, en els termes que preveu l’article 13.5 del Reial decret 605/1999, de 16 d’abril, de regulació complementària dels processos electorals.

  10. Es deleguen en el titular de la Secretaria General de la Delegació del Govern, en relació amb el personal destinat en l’àmbit territorial respectiu, les competències següents:

    1. De conformitat amb l’article 11 del Reial decret 2169/1984, de 28 de novembre, d’atribució de competències en matèria de personal, en desplegament de la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública, les competències següents:

  11. L’adscripció provisional, en comissió de serveis, a llocs de treball per un temps inferior a sis mesos i que no suposin canvi de ministeri o localitat.

  12. Donar possessió i cessament als funcionaris en els llocs de treball als quals siguin destinats.

  13. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR