Decret 19-2013
Sección | III. Altres disposicions i actes administratius |
Emisor | AJUNTAMENT DE LLOSETA |
Rango de Ley | Decret |
Es fa constar pel general coneixement el Decret núm. 19 de data 08/03/2013 que modifica el Decret núm. 65/2011 de data 27-06-2011 del qual s’ha donat compte al plenari ordinari de dia 18-03-2013.
"DECRET Nº 19, de data 08/03/2013, de modificació del Decret núm. 65/2011 (data: 27/06/2011).- De conformitat amb l'article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, es dicta la següent RESOLUCIÓ:
PRIMER.- Anomenar Regidors - Delegats de les àrees:
1) AREA D'OBRES PRÒPIES, URBANISME, CONTRACTACIÓ I POLICIA LOCAL.- Es reserva a la Batlia.
- Competències d'Urbanisme: Planejament Urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d'Urbanització i dotació de Serveis). Gestió Urbanística (Execució de programes d'actuació, reparcel×lacions, valoracions, conservació d'urbanitzacions). Disciplina Urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d'activitat i obertura; ordres d'execució, alineacions i rasants, etc.).
- Competències d'Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.
- Competències de Contractació: Obres, Subministraments, serveis i demés contractes.
- Competències Policia Local: Seguretat ciutadana i llocs públics ordenació del tràfic viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els "Cuerpos y Fuerzas de Seguridad" Policia Judicial; les demés competències connexes.
- Organització del personal adscrit a l’àrea.
2) SERVEIS SOCIALS,.- Regidora‑Delegada: Maria Isabel Fullana Jaume.
- Competències: Assistència social, assistència domiciliaria, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM, gestió centre tercera edat, Centre de Dia, col·laboració amb el serveis de l'estat i de la CAIB (IBAS, Institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats; relacions amb entitats i associacions (Creu Roja, Donants de Sang, etc.).
- Organització del treball del personal adscrit a l'àrea.
3) CULTURA I JOVENTUT, MEDI AMBIENT, TURISME, CONSUM, RECURSOS HUMANS, FOMENT PER L’OCUPACIÓ, NOVES TECNOLOGIES, I PARTICIPACIÓ CIUTADANA.- Regidora‑Delegada: Pepi González Jiménez.
- Competències Cultura: Arxiu Municipal, Biblioteques, relacions amb totes les entitats veïnals, Gestió del Casal de Cultura de Ca S’Hereu, exposicions conferències, Escola de Música, temps lliure, etc.; les demés competències connexes, etc.
Gestió del Teatre...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba