Llei de Pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2001 (Llei 14/2000, de 29 de desembre)
Texto RefundidoTexto Original (DOGC)Citas 9Citado porVersiones 2
Análisis 3Relacionados
Vincent
Publicado en
DOGC
Ámbito Territorial
Normativa de Cataluña
Rango
Ley
Els pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2001 plantegen, com a objectiu, la contenció de l'equilibri pressupostari entre els ingressos no financers i les despeses no financeres del sector públic administratiu de la Generalitat de Catalunya. En coherència amb aquest objectiu, s'ha d'aconseguir la contenció de l'endeutament, en termes de producte interior brut. En aquest marc, els pressupostos mantenen la prioritat de les despeses de caràcter social, a la vegada que presten una atenció especial a les inversions reals.
No hi ha canvis en l'estructura de la part dispositiva de la Llei, prou consolidada els darrers anys. Un cop més, la Llei es divideix en sis títols dedicats, respectivament, a l'aprovació del pressupost i al règim de les modificacions pressupostàries, a les normes sobre gestió pressupostària i despesa pública, a les despeses de personal, a les operacions financeres, a les normes tributàries i a la participació dels ens locals en els ingressos de l'Estat i de la Generalitat. Amb les disposicions addicionals es completa el marc jurídic pressupostari, i les disposicions finals contenen les normes relatives a la pròrroga de disposicions, l'habilitació per a les adaptacions tècniques com a conseqüència de reorganitzacions administratives i a l'entrada en vigor d'aquesta Llei.
Quant als continguts específics de la Llei, cal destacar, entre altres, l'adequació de les normes sobre modificacions pressupostàries a les necessitats previsibles en l'execució pressupostària, i també les autoritzacions sobre endeutament i concessió de garanties necessàries per a les diferents entitats i organismes.
Addicionalment, aquesta Llei adequa l'increment de les retribucions a la normativa estatal, actualitza els tipus de quantia fixa de les taxes i inclou disposicions que afecten el règim d'autonomia pressupostària d'organismes públics, com el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i els centres penitenciaris.
TÍTOL IAprovació del pressupost i règim de les modificacions pressupostàriesArtículos 1 a 9CAPÍTOL IAprovació del pressupostArtículos 1 a 3ARTICLE 1Els crèdits inicials i llur finançamentARTICLE 2Foment de les inversions a les comarques en recessió econòmica i demogràficaARTICLE 3Vinculació de crèdits del pressupostCAPÍTOL IIRègim de les modificacions pressupostàriesArtículos 4 a 9ARTICLE 4Principis generalsARTICLE 5Transferències de crèditARTICLE 6Generació de crèditsARTICLE 7Crèdits ampliablesARTICLE 8Retencions de saldos pressupostarisARTICLE 9Crèdits autoritzats a favor de les entitats del sector públicTÍTOL IINormes sobre gestió pressupostària i despesa públicaArtículos 10 a 21CAPÍTOL INormes sobre gestió pressupostàriaArtículos 10 a 17ARTICLE 10Construcció i adquisició d'immoblesARTICLE 11Vinculació d'immoblesARTICLE 12Execució anticipada de projectes d'inversióARTICLE 13Finançament del Programa d'inversions de les universitatsARTICLE 14Identificació dels projectes d'inversióARTICLE 15Manaments de pagaments a justificarARTICLE 16Liquidació dels pressupostos i control financerARTICLE 17Comptabilitat dels organismes autònoms comercials, industrials i financers i de les entitats públiquesCAPÍTOL IINormes sobre despesa públicaArtículos 18 a 21ARTICLE 18Limitació de l'augment de la despesaARTICLE 19Compromisos de despesa d'exercicis anteriorsARTICLE 20Recurrència de despeses en exercicis futursARTICLE 21Comptabilització de compromisos anualsTÍTOL IIIDespeses de personalArtículos 22 a 33CAPÍTOL IRetribucions del personalArtículos 22 a 29ARTICLE 22Àmbit d'aplicació de les normes sobre despeses de personalARTICLE 23Retribucions del personal no laboralARTICLE 24Retribucions del personal funcionariARTICLE 25Acreditació de retribucionsARTICLE 26Retribucions en determinats supòsits de reducció de jornadaARTICLE 27Retribucions del personal laboralARTICLE 28Adequació d'acords, convenis o pactesARTICLE 29PensionsCAPÍTOL IIAltres disposicions en matèria de despeses de personalArtículos 30 a 33ARTICLE 30Limitació de l'augment de despeses de personalARTICLE 31Oferta pública d'ocupacióARTICLE 32Relacions de llocs de treballARTICLE 33Integració en el treballTÍTOL IVOperacions financeresArtículos 34 a 37ARTICLE 34AvalsARTICLE 35Operacions d'endeutamentARTICLE 36Informació del Govern al Parlament en matèria d'endeutamentARTICLE 37Tramesa d'informació al Departament d'Economia, Finances i PlanificacióTÍTOL VNormes tributàriesArtículos 38 a 40ARTICLE 38Desplegament de l'article 59.3 de la Llei 4/1997, del 20 de maig, de protecció civil de CatalunyaARTICLE 39Cànon de l'aiguaARTICLE 40Actualització de les taxes amb tipus de quantia fixaTÍTOL VIParticipació dels ens locals en els ingressos de l'Estat i de la GeneralitatArtículo 41ARTICLE 41Participació en els ingressosDISPOSICIONS ADDICIONALSDISPOSICIÓ ADDICIONAL PRIMERAParlament de CatalunyaDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEGONAConsell ConsultiuDISPOSICIÓ ADDICIONAL TERCERASindicatura de Comptes de CatalunyaDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARTAConsell de l'Audiovisual de CatalunyaDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUENAPressupostos de les diputacions provincialsDISPOSICIÓ ADDICIONAL SISENAInterès de demora
Fins al 31 de desembre de 2001, l'interès legal del diner és el fixat per la Llei de pressupostos generals de l'Estat per al 2001.
Fins al 31 de desembre de 2001, l'interès de demora aplicable a les quantitats degudes a les finances de la Generalitat és del 6,50%.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL SETENARomanents de crèdit
El Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca pot lliurar a l'Institut Català del Crèdit Agrari els romanents de crèdit de la partida 10.01.731.01, "Ajuts per a millorar les condicions econòmiques de les línies de foment", existents el 31 de desembre de 2000. L'Institut Català del Crèdit Agrari ha de destinar aquestes quantitats a cobrir el major cost derivat de garantir els seus préstecs amb societats de garantia i assegurances quan ho estimi convenient per raó de les característiques de determinades operacions actives, i també a minorar el cost de les garanties acordades pel Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca dels préstecs atorgats per l'Institut Català del Crèdit Agrari.
S'autoritza el Departament d'Economia, Finances i Planificació perquè els romanents dels crèdits no utilitzats de la partida "Dotació fons d'acció social", del servei pressupostari competent en matèria de funció pública, s'incorporin a l'aplicació corresponent de l'exercici del 2001, per tal de donar compliment a les finalitats establertes en els acords sindicals, i també als projectes interdepartamentals en matèria de personal.
S'autoritza el Departament d'Economia, Finances i Planificació perquè els romanents dels crèdits existents el 31 de desembre del 2000 de la partida "Dotació fons d'acció social" del pressupost del Servei Català de la Salut corresponent al seu personal laboral s'incorporin a l'aplicació corresponent de l'exercici del 2001, per tal de donar compliment a les finalitats establertes en el seu conveni col·lectiu.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITENANo-liquidació o anul·lació i baixa de liquidacions
S'autoritza el conseller o consellera d'Economia, Finances i Planificació perquè pugui disposar la no-liquidació o, si escau, l'anul·lació i la baixa en la comptabilitat de totes les liquidacions de les quals resulten deutes inferiors a la quantia que es fixa com a insuficient per a cobrir el cost que l'exacció i la recaptació d'aquests comporten.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL NOVENAInformació sobre l'evolució del dèficit i de les desviacions pressupostàries
Trimestralment, i conjuntament amb la tramesa de l'estat d'execució del pressupost a què es refereix l'article 79 del text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya, s'ha d'enviar al Parlament informació sobre l'evolució del dèficit de la Generalitat i els seus organismes autònoms, amb l'anàlisi, si escau, de les desviacions que hi hagués en relació amb les previsions d'aquest pressupost.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL DESENAIndemnització de les persones incloses en els supòsits previstos a la Llei 46/1977, de 15 d'octubre
S'autoritza el Departament d'Economia, Finances i Planificació a incorporar els crèdits existents a 31 de desembre del 2000 de la partida 16.01.480.01 "Indemnitzacions de les persones incloses en els supòsits previstos a la Llei 46/1977, de 15 d'octubre, de concessió d'amnistia" a l'aplicació corresponent de l'exercici del 2001.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL ONZENAGestió tributària
Els honoraris dels liquidadors de districte hipotecari meritats com a conseqüència de la seva intervenció en la gestió, la liquidació i la recaptació dels tributs cedits, i les quantitats convingudes en concepte de premi de cobrança per la recaptació d'ingressos públics de la Generalitat, i també la quantitat corresponent a la confecció dels efectes timbrats de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, s'han de fer efectius per minoració de la quantia total de la recaptació dels tributs corresponents.
Es faculta el conseller o consellera d'Economia, Finances i Planificació perquè, mitjançant una ordre, determini i reguli els períodes i els procediments de liquidació dels honoraris o de les quantitats a què fa referència l'apartat 1.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL DOTZENATributació del joc
Per tal de destinar les quantitats obtingudes del joc a compensar despeses sanitàries, s'autoritza el Govern perquè acordi la cessió a tercers, qualsevol que en sigui la modalitat, fins i tot per a incorporar-los a un fons de titulació d'actius, dels ingressos presents o futurs que derivin de la tributació del joc i que hagi de percebre la Generalitat.
En el cas de supressió o modificació del règim jurídic d'un tribut o més d'un els rendiments dels quals se cedeixen, incloent-hi, pel que fa als de titularitat estatal, la modificació dels termes de la cessió o la supressió d'aquesta, i la modificació del règim jurídic substantiu, fiscal o administratiu del joc, s'han d'adaptar, en el cas que es produeixin perjudicis al fons o als fons, les mesures necessàries, i en especial les de caràcter pressupostari, per a compensar-los, en un pagament o més d'un, de tots els perjudicis produïts, amb la finalitat de restablir-los a la situació inicial, fins i tot, si escau, amb l'abonament a aquests dels interessos de demora corresponents.
S'autoritza el Govern a adoptar les mesures reglamentàries per al desenvolupament d'aquesta disposició i, en especial en relació amb l'exclusió de la fiscalització prèvia de les transferències dels ingressos al fons, a adoptar qualsevol tipus de compromís de pluriennalitat de la despesa que sigui necessari i la fixació del contingut dels contractes de cessió.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL TRETZENADespeses d'aval
Els deutes derivats de les indemnitzacions per despeses d'aval, i els interessos que en derivin, es poden fer efectius per la via de la minoració d'ingressos en els termes que el Departament d'Economia, Finances i Planificació determini.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL CATORZENAConsolidació dels fons derivats de l'Acord general sobre condicions de treball del personal de l'àmbit d'aplicació de la Mesa General de Negociació de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, de 12 de juliol del 2000
Sens perjudici de l'obligat compliment amb caràcter general del que estableixen els articles 23.1 i 27.1, i tenint en compte, si escau, el que estableix l'article 103.1.b del Decret legislatiu 1/1997, del 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, es consoliden, en els conceptes de caràcter fix i periòdic que corresponguin per a l'any 2001, els increments retributius de l'any 2000 derivats de l'aplicació dels fons establerts per l'Acord general sobre condicions de treball del personal de l'àmbit d'aplicació de la Mesa General de Negociació de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, del 12 de juliol del 2000.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL QUINZENAAlienació de béns immobles de la Generalitat
Es faculta el Govern perquè, durant l'any 2001, pugui aprovar els expedients d'alienació de béns immobles de la Generalitat o de les seves entitats autònomes de valor pericial superior a 1.000.000.000 de pessetes la utilització dels quals no es consideri necessària. Així mateix, el Govern pot aprovar l'alienació directa de béns immobles, qualsevol que en sigui el valor, que temporalment hagin de continuar utilitzant per a la prestació de serveis. El corresponent acord d'alienació d'aquests immobles pot autoritzar la formalització de contractes d'arrendament o arrendament financer d'aquests.
Dels expedients d'alienació de béns immobles de valor superior a 2.000.000.000 de pessetes, se n'ha de donar compte al Parlament.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL SETZENARègim d'autonomia econòmica de les herències intestades
Es faculta el Govern per a establir que l'òrgan col·legiat dependent del Departament d'Economia, Finances i Planificació que intervingui en l'administració i la liquidació de les herències intestades en què hagi estat declarada hereva la Generalitat de Catalunya tingui règim d'autonomia econòmica.
El règim d'autonomia econòmica a què es refereix l'apartat 1 té per objecte gestionar tots els ingressos provinents del cabal relicte de cadascun dels causants intestats dels quals hagi estat declarada hereva la Generalitat.
L'òrgan responsable de la gestió del règim d'autonomia econòmica a què es refereix l'apartat 1 ha de presentar anualment al Departament d'Economia, Finances i Planificació la justificació dels ingressos i el compte de gestió econòmica. Per decret del Govern s'ha de determinar la normativa que n'ha de regir la gestió.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL DISSETENAAdequació i reforma en immobles destinats a ús administratiuDISPOSICIÓ ADDICIONAL DIVUITENACessions de domini en matèria de temps lliureDISPOSICIÓ ADDICIONAL DINOVENACessió de domini al Servei Català de la SalutDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINTENACooperació al desenvolupamentDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-UNENAPla director d'inversions localsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-DOSENARecaptació de taxes pel Consell General d'AranDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-TRESENAModificacions dels concerts educatiusDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-QUATRENAConvenis amb les administracions locals per al finançament de centres docentsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-CINQUENASupressió de barreres arquitectòniques als centres d'ensenyament infantil, de primària i de secundàriaDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-SISENAAfectació d'ingressos procedents de sancions en matèria de cinematografiaDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-SETENAFons de garantia per a les indústries culturalsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-VUITENAConvenis de l'Institut Català de la SalutDISPOSICIÓ ADDICIONAL VINT-I-NOVENAAfectació d'ingressos en matèria de serveis sanitarisDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTENAGeneració de crèdits per ingressos procedents de l'alienació de béns adquirits mitjançant l'expropiació forçosaDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-UNENAGestió de les subvencions per a adquisició d'habitatgesDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-DOSENAObres d'edificacióDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-TRESENACessió de domini a Ferrocarrils de la Generalitat de CatalunyaDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-QUATRENAPagament a la bestreta de les pensions per cessament en l'activitat agràriaDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-CINQUENAAfectació d'ingressos procedents de llicències de caça i pescaDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-SISENAAplicació del Programa de desenvolupament rural i de l'Instrument financer d'orientació de la pescaDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-SETENAPla de riscos laboralsDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-VUITENAAjuts a les petites i les mitjanes empreses que contractin treballadors segons uns requisits determinatsDISPOSICIÓ ADDICIONAL TRENTA-NOVENARègim d'autonomia econòmica dels centres penitenciarisDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTENAAfectació d'ingressos procedents dels cànons anuals abonats per les entitats concessionàries del Departament d'Indústria, Comerç i TurismeDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-UNENAParticipació del Centre d'Informació i Desenvolupament Empresarial (Cidem) en la Societat Catalana d'Iniciatives, SADISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-DOSENAFinançament del transport especial per als discapacitats físicsDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-TRESENAPrograma de gestió dels residus municipalsDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-QUATRENAAfectació d'ingressos procedents de sancions en matèria d'activitats extractivesDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-CINQUENACessió de domini de béns als Consorcis del Baix Camp, la Selva i el Montsià i al Consell Comarcal del Baix EbreDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-SISENAAplicació del Programa de gestió de residus industrialsDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-SETENAPla de foment de la sostenibilitat a escala localDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-VUITENAAfectació d'ingressos procedents de l'avaluació de programes de restauracióDISPOSICIÓ ADDICIONAL QUARANTA-NOVENAPressupostos de les universitats catalanesDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTENAPla de recerca de la Generalitat 2001-2004DISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-UNENAIncrement dels ajuts a les empreses que incorporin nous elements tecnològicsDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-DOSENAPla plurianual d'inversions, reposició i manteniment de les universitats 2001-2006DISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-TRESENAPrograma plurianual per a la creació, el foment i la consolidació d'un col·lectiu de científics d'alt nivellDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-QUATRENAFinançament de la Fira de BarcelonaDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-CINQUENASubvenció a la Cambra d'Associacions de Parcel·listes de CatalunyaDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-SISENALicitació de les obres de la variant oest de la carretera de CamprodonDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-SETENACondicionament de la carretera N-260-NIIDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-VUITENATraspàs a Aigües Ter-LlobregatDISPOSICIÓ ADDICIONAL CINQUANTA-NOVENAIncrement de les partides per a l'assistència jurídica gratuïtaDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTENAObres de recuperació i rehabilitació de l'antic monestir de PeraladaDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-UNENAPromoció del comerç urbàDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-DOSENAImpuls del voluntariat socialDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-TRESENAEquiparació de les condicions laborals i professionals del personal sanitariDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-QUATRENAPrograma per a persones discapacitades físiquesDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-CINQUENARecursos assistencials per a malalts mentalsDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-SISENAMillora de la xarxa de carreteres d'OsonaDISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-SETENAMillora de la carretera C-1412DISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-VUITENAMillora de la carretera C-241DISPOSICIÓ ADDICIONAL SEIXANTA-NOVENAPrimera fase de l'estació d'esquí de Rasos de PegueraDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTENACentre Multimodal de Vilamalla, el Far d'Empordà i FigueresDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-UNENACondicionament de la carretera Figueres - ViladomatDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-DOSENARemodelació de la terminal d'autobusos de Lloret de MarDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-TRESENAEstudi previ de la ronda de Lloret de MarDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-QUATRENAReparació del tram urbà de la carretera de VallsDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-CINQUENAReforçament de les travesseres de Boldó, la Fuliola i TornabousDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-SISENAReforçament del ferm de la carretera L-313DISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-SETENAProjecte de llei d'estabilitat pressupostàriaDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-VUITENACompliment del conveni de cooperació del Pla d'infraestructures del delta del LlobregatDISPOSICIÓ ADDICIONAL SETANTA-NOVENAProjecte del traçat de la carretera T-301DISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTENADotació de les biblioteques de Lleida, Girona i TarragonaDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-UNENAPla d'inserció sociolaboral de persones amb discapacitatsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-DOSENARecuperació del castell de Sant Ferran, a FigueresDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-TRESENASupressió de barreres arquitectòniquesDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-QUATRENAPrograma de coordinació d'actuacions i ajuts destinats als infants que han patit maltractamentsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-CINQUENAPla d'actuacions de protecció a les famíliesDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-SISENAFons de pensions per ruptures matrimonialsDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-SETENASuport especialitzat en psicooncologiaDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-VUITENABeneficis fiscals per a les empreses que ofereixin serveis de guarderiaDISPOSICIÓ ADDICIONAL VUITANTA-NOVENAAccions de prevenció de les conductes de risc dels jovesDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTENAIntegració social de les persones immigradesDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-UNENAInici de les obres de la variant de la Palma de Cervelló a Corbera de LlobregatDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-DOSENAConstrucció de la carretera entre Manresa i IgualadaDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-TRESENARemodelació i millora dels barris de l'Hospitalet de LlobregatDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-QUATRENASegona fase de recuperació del riu BesòsDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-CINQUENARehabilitació d'habitatges del barri de la Barceloneta, a BarcelonaDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-SISENAObres de connexió i ampliació de l'Eix Transversal a CerveraDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-SETENAReforçament del ferm de la carretera L-311, a GuissonaDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-VUITENAConstrucció de parcs de bombers a BanyolesDISPOSICIÓ ADDICIONAL NORANTA-NOVENAProblemàtica de l'estat deficient de les instal·lacions elèctriques dels habitatgesDISPOSICIONS FINALSDISPOSICIÓ FINAL PRIMERAPròrroga de disposicionsDISPOSICIÓ FINAL SEGONAAdaptacions tècniques com a conseqüència de reorganitzacions administrativesDISPOSICIÓ FINAL TERCERAEntrada en vigorANNEX a l'article 110 de la Llei de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2001
Los suscriptores pueden acceder a la versión informada de este caso.
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden ver una lista de toda la legislación y jurisprudencia citada de un documento.
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden ver una lista de todos los documentos que citan el caso
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden ver una lista de todas los versiones de la ley con las distintas afectaciones
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden ver todas las afectaciones de un caso
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden acceder a una representación visual de un caso y sus relaciones con otros casos. Como alternativa a las listas de casos, el Mapa de Precedentes facilita la tarea de encontrar que caso tienes más relevancia en tu búsqueda. Al mismo tiempo también tendrás una referéncia del grado de aceptación del caso.
Request your trial
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
Los suscriptores pueden ver una lista de resultados conectados a su documentos vía tópicos y citas encontradas por Vincent.
Regístrate para una prueba y aprovechar al máximo nuestro servicio, incluidos estos beneficios.
¿Por qué debería darme de alta en vLex?
Más de 100 países
Accede a más de 120 millones de documentos de más de 100 países, incluida la mayor colección de legislación, jurisprudencia, formularios y libros y revistas legales.
Miles de fuentes de datos
Actualizado cada día, vLex reúne contenido de más de 750 proveedores dando acceso a más de 2500 fuentes legales y de noticias de los proveedores líderes del sector.
Encuentra rápidamente lo que necesitas
Gracias a una avanzada Inteligencia Artificial desarrollada por vLex, enriquecemos editorialmente la información legal para hacerla accesible, incluyendo traducción instantánea a 14 idiomas para garantizar el acceso a la información y la capacidad de efectuar búsquedas comparativas.
Más de 2 millones de usuarios registrados
Fundado hace más de 20 años, vLex proporciona contenido de alta calidad y un servicio muy intuitivo para abogados, despachos, instituciones gubernamentales y universidades de derecho alrededor del mundo
uncategorized
Llei de Pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2001 (Llei 14/2000, de 29 de desembre)
www.lexdir.com
VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies.
ACEPTAR